Jälkipäivään osallistuneet:
Imppa - Rico
Hanna - Muska ja Ada
Anne - Vekku
Anna - Lettu ja Hessu
Paula - Nala ja Sade
Elina - Rasmus
sekä vierailevana opastajana paikalle saapunut Saidi + koiransa Apu.
Sää oli mitä parhain jäljestämistä ajatellen. Päivä kului rattoisasti eri tasoisten koirien suorituksia analysoiden. Kiitos kaikille mukanaolijoille!
Valitettavasti kamerasta loppui akku kesken päivän, mutta tässä muutamia otoksia:
Paula tallaa, Saidi ja Hanna vahtii:

Paula ja Sade makkararuudussa:


Hannan ja Muskan eka jälki:


Paula ja Nala lähdössä:


Anne ja Vekku:



Hanna ja Ada-trinsessa:


Elina ja Rasmus:

loppupalkka:
